fredag 15. april 2011

Nytt

Ganske snart skal denne bloggen, som jo har ein tittel som lovar innhald om reiser, få litt påfyll på nettopp dette området. Om ikkje så altfor lenge set eg meg på eit fly som skal ta meg til eit annan stad på kloden. Tidlegare har slike turar for min del alltid vore sørover (til Europa) eller sør-vestover (til Latin-Amerika). Denne gongen skal flyet andre vegen. Vel, framleis ein god del sør, men definitivt ikkje aust. Nytt land, ny kultur, nytt landskap. Og når eg kjem heim, håpar eg det blir nytt innhald på bloggen.

Men fordi denne bloggen dei siste åra ikkje har handla så mykje om reising, kan eg tillate meg å kunngjere noko anna nytt. Ny leilegheit. Ein draum. Tenk kor koseleg det kan bli, når eg får gjere det til mitt. Og ikkje minst - eige gjesterom!

3 kommentarer:

Henriette sa...

Hurra! Og gratulerer, det så innmari fint ut, lyst og nytt, og det kommer til å bli så koselig når du får satt ditt preg på stedet. Gleder meg til flere bilder når du er i hus! God påske, og KLEM!

Randi Kristin sa...

Grattis!! Så ut som ett lerret klart til å bli malt :) Gleder med til å se det med "many colors in the rainbow" tema!

Unknown sa...

Kjempefin leilighet! Velkommen til Tr.heim :o) Blir koselig å se deg igjen!!
Klem fra Marthe B.