torsdag 27. januar 2011

2011

Vi er vel inne i 2011, og selv om noen hevder at jula varer helt til påske, er vel det for godt til å være sant. I alle fall når påska faller så seint som i år. Jeg slenger uansett ut en liten julenyttårsbursdagsbildekavalkade for å oppsummere ferien som for lengst er forbi. 



Det ble tid til både familie, venner og kjæreste, og inne- og uteliv. Jeg fikk ikke lest like mange bøker som i fjor, men til gjengjeld fikk jeg prata mer med dem jeg var sammen med og gått mer på ski. Det er ingen dårlig erstatning. Men mest av alt fikk jeg reist mye med bil og tog. På drøye to uker tilbakela jeg strekningene Sogndal-Oslo-Ålesund-Oslo-Sjusjøen-Oslo-Sogndal. Jammen bra jeg ikke er av den bilsyke typen.

Høydepunktet på julaften var da Aurora gikk til angrep på isboksen før desserten var satt på bordet. Høydepunktet på nyttårsaften var den ekte sjampanjen som noen hadde kjøpt inn.
Høydepunktet på bursdagen var desserttallerkenen fra trillevogna på Brasserie France.
Høydepunktene innimellom alle festlighetene sammen var skiturene i sol.

3 kommentarer:

Henriette sa...

Godt nyttår Marte!! Herlige bilder, så utrolig søt Aurora er! Og den dessert-tallerkenen så bare så digg ut!!

Marte sa...

Takk for hilsen, Henriette, og godt nyttår til deg også! En dag du har masse søthunger og litt tid til overs i Oslo, kan jeg bare anbefale dessertvogna til Brasserie France. Du kan velge hva du vil, og så mye du vil. Til en helt ok pris. Glimrende for meg! :)
PS: En vakker dag skal jeg svare på e-posten jeg fikk fra deg.

Eli sa...

Marte! Me må skjerpe oss og møtast snart. Du må kome hit, til dalen.