mandag 2. februar 2009

Joner gjør reklame

Jeg er sikkert ikke den eneste som har latt meg irritere over Storebrand-reklamene de siste årene. Kjente ansikter og mennesker som selger seg selv og forteller oss om alle de gode grunnene som fins til at jeg - og DU - trenger livsforsikring eller et annet uunnværlig forsikringsprodukt.

Jeg ble derfor veldig begeistret da filmen under ble presentert for meg da jeg var på globaliseringskonferansen i november. Godt at noen kan kunsten å sette ting på spissen. Enjoy!


2 kommentarer:

langrennaren sa...

Storebrand-parodien til Joner er ein svært rettkomen kritikk av Dennis Storhøi, Ane Dahl Torp og Espen Schønberg sine samvitsappellerande reklameinnslag, ja. Bra at nokon tek eit oppgjer med ei kynisk kopling som vert gjort mellom grådigheit og samvitsappell. Mitt problem er at eg for så vidt likar Dennis Storhøi, Ane Dahl Torp og Espen Schønberg så godt…

Marte sa...

Eg og likar både Dennis, Ane og Espen veldig godt, men nett derfor tykkjer eg det er utruleg irriterande at dei er nødt til å kaste bort talenta sine på kommersielt piss som gjer oss vanlege døydelege dårleg samvit. Argh.