torsdag 5. mars 2009

Makeover

En ikke så synlig, men for meg vesentlig, detalj ved bloggen er endret:
Den er blitt bredere.
Jeg har irritert meg en stund over at feltet for visning av blogginnleggene har vært så smalt. Etter litt puff fra en kollega og et lite puff til fra en venninne gikk jeg inn i HTML-koden for sida og endra på det. De avrunda hjørnene og noe av grafikken bød på noen vanskeligheter, men jeg gjennomskua koden og fikk retta opp i det. Hurra!

Noen som vil ha tips og hjelp til hvordan de kan gjøre dette selv?

5 kommentarer:

Maria Philippa sa...

Flott makeover! Skjønner hva du mener. Man blir sliten av å lese tre og tre ord på hver linje, så dette ser pent og oversiktlig ut! Ha en flott dag i HTML-verdenen!

Randi Kristin sa...

jatakk! hvordan kan jeg fikse det?

Randi Kristin sa...

stor jente, klare sjøl!

langrennaren sa...

Hehe, du er pinadø flink på html-kodar, Marte! Same greia har irritert meg òg, og det vert jobba med saki... Etter eitt år med smalblogging, er vel eit realt bloggseminar på sin plass no? Ta turen oppom tribuneloftet ved høve!

Anonym sa...

Hei Marte! Hvordan står det til med den jenta? Veeeeldig lenge siden sist!!! Bloggen din ser meget bra ut ;o)
Stor klæm :o)