mandag 19. april 2010

Løn for strev

Haha. Den beste oppdaginga så langt denne månaden kom igår. Etter at eg i haust hadde 90% stilling, har lønna mi ikkje blitt oppjustert frå nyttår. Det betyr at eg har fått 3 000 for lite utbetalt i 4 månader. Løna for april er allereie utbetalt, men i mai får eg altså att det eg ikkje har fått fram til no.


Av dei 12 000 eg har uteståande blir det sjølvsagt trukke ein del skatt, men eg kjem sannsynlegvis til å sitje att med mellom 6 og 8 tusen. Det store spørsmålet er sjølvsagt kva eg skal bruke pengane til? Fornuften seier kanskje nedbetaling av studielån. Men eg har nokre sparekroner som eg har tenkt å bruke til det. Derfor er det ikkje aktuelt å sende pengane til Lånekassa. Dette skal feirast. Eg vil hugse det. Men på kva måte?
  • Flybillett til Brasil?
  • Ny datamaskin?
  • Ny sykkel?

Finst det andre gode forslag?

6 kommentarer:

Jon sa...

Kjøp en reise, og lån et par hundre kroner til noen som virkelig trenger det. Nei, det er ikke meg, men:

http://www.kiva.org/

Henriette sa...

Hmm.. hvis du trenger ny sykkel er jo det en genial investering! Hvis den du har er mer enn god nok, ville jeg reist til Brasil :-) Lånekassen kan tilbakebetales en annen gang ;)

Aurora med foreldre sa...

Synes du skal bruke pengene på en reise hit for mer enn en helg for nå begynner savnet her og bli stort! Fra både lite og to større.

rypa sa...

Brekurs med meg og berta?

Marte sa...

Takk for gode innspel!
Jon: Skal sjekke ut kiva, kjenner du til det?
Henriette: Eg har ønskja meg ny sykkel i fleire år, men det betyr ikkje nødvendigvis at eg treng ein. Vanskeleg. Kanskje Brasil er betre?
Aurora og co: Dessverre er det ikkje pengane som stoppar meg frå lange turar til Ålesund i desse dagar, men tida... Saknet er gjensidig. Håpar de kjem hit snart!
Rypa: Det med tida gjeld framleis...
Prioriteringar - Brasil framfor brekurs..

Elin sa...

Gjør det som gjør deg mest glad. Datamaskin tror jeg ikke gjør deg mest glad og sykle får du jo gjort uansett. jeg vil tro at det er Brasil som gjør deg mest glad, men du vet best. Uansett så synes vi også at du skal komme hit snart. Hva tror du om å se hustyrannen?